REGULAMIN REZERWACJI
§ 1. Postanowienia wstępne
- Strona internetowa pola namiotowo-kempingowego Lazurowe, dostępna pod adresem internetowym lazurowe.com.pl prowadzona jest przez Lazurowe sp. z o.o. KRS 0000454450, NIP 584 273 07 99, REGON 221847917, adres: ul. JELITKOWSKI DWÓR 1C/18, 80-365 GDAŃSK
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2. Definicje pojęć:
- Strona WWW - strona internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem www.baltic-camping.pl
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Strony WWW, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Strony WWW.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Strony WWW.
- Kemping - pole namiotowe Baltic znajdujące się w 84-120 Chłapowo, Aleja Żeromskiego 18, dz. nr 168-174/2
- Sprzedawca - Lazurowe Sp. z o.o. KRS 0000454450, NIP 584 273 07 99, REGON 221847917, będąca właścicielem oraz zarządzająca Kempingiem.
- Obsługa - pracownicy Sprzedawcy
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Strony WWW), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Strony WWW
- Formularz - formularz wstępnej rezerwacji dostępny na stronie internetowej lazurowe.com.pl
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi ze Sprzedawcą
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony WWW.
§ 3. Kontakt ze Sprzedawcą:
- Adres Sprzedawcy: 84-120 Chłapowo, Aleja Żeromskiego 18, dz. nr 168-174/2
- Adres e-mail Sprzedawcy: recepcja@lazurowe.com.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 501 197 450
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 40 8349 0002 0039 0000 2000 0010
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9.00-17.00 w dni robocze.
§ 4. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony WWW spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Strony WWW z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie ofert nie wymaga podawania żadnych danych. Składanie zamówień przez Klienta na parcele znajdujące się w ofercie Strony WWW możliwe jest poprzez Formularz, w którym konieczne jest podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
- Ceny podane na Stronie WWW są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Parcelę oraz koszty dodatkowe, opisane w dostępnym na Stronie WWW cenniku, o których Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 5. Zasady składania Zamówienia
- W celu rezerwacji parceli na kempingu poprzez stronę internetową www.baltic-camping.pl użytkownik powinien najpierw wypełnić i wysłać Formularz.
- Wysłanie formularza oznacza zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych przez obsługę. w celach dokonania rezerwacji oraz realizacji usługi zgodnie z polityką przetwarzania danych prowadzącego kemping opisaną w § 11 niniejszego Regulaminu.
- Wypełniający formularz zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgodnie z prawdą.
- Wysłanie formularza nie oznacza zawarcia Umowy Sprzedaży ani dokonania rezerwacji i nie skutkuje żadnymi zobowiązaniami żadnej ze stron.
- Po wysłaniu formularza wstępnej rezerwacji obsługa kempingu Baltic sprawdzi, czy rezerwowane miejsce w wybranym terminie jest dostępne i prześle informację zwrotną o możliwości rezerwacji wraz z podaną kwotą zadatku za parcelę oraz linkiem do płatności online. W przypadku braku możliwości rezerwacji obsługa w informacji zwrotnej prześle propozycję rezerwacji innego terminu i/lub parceli lub informację o braku możliwości rezerwacji.
- Zawarcie Umowy następuje w chwili skutecznego dokonanie płatności, które jest jednocześnie potwierdzeniem rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji następuje automatyczne zarezerwowanie wybranej parceli w terminie określonym w informacji zwrotnej przy linku do płatności online.
- Użytkownik zobowiązuje się do opłacenia pozostałej kwoty za wynajęcie parceli, w tym usług dodatkowych z których będzie korzystać w wysokości zgodnej z cennikiem opublikowanym na stronie www.baltic-camping.pl w dniu przyjazdu w recepcji pola namiotowego.
§ 6. Oferowane metody dostawy i płatności
oraz zwrot środków
- Sprzedawca dostarcza potwierdzenie rezerwacji parceli na podany w Formularzu adres e-mail.
- Klient może dokonać płatności poprzez bramkę internetową do płatności online obsługiwaną przez firmę Autopay S.A. Dostępne formy płatności obejmują:
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 7. Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje w chwili skutecznego dokonanie płatności, które jest jednocześnie potwierdzeniem rezerwacji. po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza na Stronie WWW zgodnie z § 5 Regulaminu.
- Sprzedawca potwierdza Zawarcie Umowy mailowo w ciągu 12 godzin. Potwierdzenie następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i jego zrealizowaniu, tj. zarezerwowaniu wybranej przez Klienta parceli w wybranym przez Klienta terminie oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Realizacja zamówienia następuje w momencie uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
§ 8. Prawo odstąpienia od umowy
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy Sprzedaży usługi rezerwacji parceli wykonanej w pełni przez Sprzedawcę za wyraźną zgodą Konsumenta.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy Sprzedaży usług związanych z wypoczynkiem, gdy w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi
§ 9. Reklamacja i gwarancja
- Po zawarciu Umowy Sprzedaży sprzedawca jest obowiązany zapewnić Klientowi zarezerwowaną parcelę na Kempingu w okresie podanym w Zamówieniu.
- Klient może zgłosić reklamację pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- W reklamacji Klient powinien opisać okoliczności związane z Przedmiotem Umowy, żądania Klienta oraz dane kontaktowe, w tym adres do korespondencji.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni.
§ 10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 11. Dane osobowe na Stronie WWW
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Strony WWW jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Strony WWW zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- W przypadku Klienta, który korzysta na Stronie WWW ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na Stronie WWW
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/